Încerc să mă uit în rai

Eu, Eva, visez că m-aşteaptă moartea,
aşa că-mi aşez o mască pe chip
şi-ncerc să mă uit în rai.
nu mă întreba ce-i păcatul originar,
nu ştiu ce-nseamnă sau cine a greşit,
vreau doar să stau întinsă sub un tei,
să-mi ţin visul la umbră,
moartea să nu mă găsească
înainte să-l întâlnesc.
la picior de tei, stau ascunsă,
doar ochii mi se văd prin mască,
frunze primăvăratice aruncate în ei,
străinul să mă recunoască.
din viaţa trecută, încerc să uit ce visez,
încerc să mă uit în rai

4 comentarii

Din categoria Blog

4 răspunsuri la „Încerc să mă uit în rai

  1. Buna dimineata, Raluca !!
    „la picior de tei, stau ascunsă,
    doar ochii mi se văd prin mască,”…..
    „din viaţa trecută, încerc să uit ce visez,
    încerc să mă uit în rai”
    Inspiratie si spor, draga prietena !!!
    Mi-ai lipsit . Cu admiratie,
    Lenuta

  2. Raluca

    Bună ziua, doamna Lenuţa! Vă mulţumesc, prietenă dragă, pentru aprecieri! Să aveţi o după-amiază excelentă! 🙂

  3. Citesc cu mult drag poemele tale si raman in totdeauna incantat !
    Multumesc mult Raluca !

  4. Raluca

    Vă mulţumesc, domnule Manoliu! 🙂

Lasă un răspuns

