La mulți ani, Dumitru Velea!

Azi este ziua celui care a văzut în mine un bulgăre de aur pe plan literar. A celui pe care nu l-am întâlnit încă niciodată, dar în care am avut încredere de la primele cuvinte. Un Om cu o cultură cât o enciclopedie, cu zeci de volume publicate de poeme, eseuri de estetică şi filosofie, teatru, scrieri despre artă, critică literară, membru al UNITER şi al Uniunii Scriitorilor din România (Secţia de Dramaturgie) și nu se oprește aici. Un Om cu o profunzime a sufletului și a minții cum rar mi-a fost dat să văd. Un Om care întinde mâna celor în care crede (intuitiv sau poate că vede în ei ceea ce nimeni altcineva nu vede) și îi șlefuiește, fără a-i cenzura. De câteva luni, îi ia acasă în revista Banchetul, al cărui Redactor Șef este. Un Om dedicat artei și culturii, ce slujește cuvântul ca pe ceva sfânt.
Pentru mine, Dumitru Velea este un Om, un prieten, un mentor. Viața mea nu ar fi la fel fără el. Vă mulțumesc, domnule Velea pentru toată încrederea pe care mi-o acordați, pentru tot sprijinul, pentru toată răbdarea și pentru că ați reușit să scoateți din mine cuvântul.
Sunt foarte onorată și fericită să vă știu prietenul meu!
Sunteți un Om Mare! Acum și mereu!
Vă doresc din inimă multă sănătate, liniște, bucurii cât cuprinde, la cât mai multe numere ale Banchetului și aștept romanul!!!
La mulți ani, Domnule Velea!
befunky-collage

Scrie un comentariu

Din categoria Blog

Lasă un răspuns

