De-o vreme

Mă vezi mai frumoasă de-o vreme
şi aerul dintre noi devine tot mai fierbinte,
până sufletele ne ajung pe buze,
sărutarea se zbuciumă-n van să stingă focul;
neputincioasă, îl înteţeşte,
singura plăcere vinovată.
mi-e părul mai bălai,
decolorat de soare sau de mângâierea ta
şi-mi miroase-a iasomie, a flori de măr,
ochii mai verzi cu fiecare dimineaţă
în care te trezeşti iubindu-mă.
genele te-ntorc din drumul tău,
te sting şi te aprind,
pâlpâiri de aripi ce te cheamă
şi te-alungă.
poate-mi auzi vocea cum întinde
braţele-nspre tine şi ajungi să crezi
nimeni nu te mai poate cânta
îngenunchind orele.
da, dragul meu, sunt o visătoare,
am cunună de stele pe tâmplă,
roua-mi sărută tălpile.
mă vezi mai frumoasă de-o vreme,
de când te răsfrângi în ochii mei.
să nu uităm anotimpul acesta

Sambata, 8 martie, Opera Comica, ora 19. Atunci va avea loc premiera spectacolului „Locul unde ingerii atipesc„, dupa poeme scrise de mine si regizat de Gina Kun. Un spectacol marca Let’s Act.

Grabiti-va, nu mai sunt multe bilete!

https://www.facebook.com/events/474334276005636/?fref=ts

1964626_615506821849170_439140949_n

 

4 comentarii

Din categoria Locul unde îngerii aţipesc

4 răspunsuri la „De-o vreme

  1. ”…mi-e părul mai bălai,
    decolorat de soare sau de mângâierea ta
    şi-mi miroase-a iasomie, a flori de măr,
    ochii mai verzi cu fiecare dimineaţă
    în care te trezeşti iubindu-mă…” – Minunat poem, mulțumesc! ✿⊱╮

  2. Felicitariu, Raluca. Mi-ar fi placut sa pot fi acolo.

  3. Observ că îmi ignorați comrntariile. Imi cer scuze…nu știam că vă displac…
    Promit că am să mă abțin a mai comenta la publicațiile dvs! Seara bună!

  4. Raluca

    Vă multumesc! 🙂 Și mie mi-ar fi plăcut.

Lasă un răspuns

