Îți mai aduci aminte viitorul?

Am amânat
să aflu cine sunt,
în ce limbă mă auzi,
o credință absurdă
că nu mă voi recunoaște decât
după ce mă vei răsfoi frunză cu frunză
în călătoria spre dincolo.
am vrut să-ţi strig despre noi
la fiecare pas de marș
al soarelui, dar nu am mai găsit
calea spre mine
în drumul către tine.
amân să aflu cine ești,
cine sunt,
am înțeles…
la început și la final,
iubirea nu este decât
o altă definiție a morții.
m-aş căuta
înainte să te găsesc,
dar viaţa a uitat să mă treacă
pe hartă

sala (441)

Un comentariu

Din categoria Locul unde îngerii aţipesc

Un răspuns la „Îți mai aduci aminte viitorul?

  1. viata a uita poate sa te treaca pe harta, dar tu sigur nu ai uitat drumul.

Lasă un răspuns

