Să nu-ți uit numele în mine

Mă joc de-o vreme cu gândul de tine,
mi se topește cerneala când te așez pe suflet,
lavă ardentă.
se prelinge pe tâmpla camerei.
pentru întâia oară,
las ploaia să se împiedice de fereastră,
o alung, nu vreau să șteargă nimic,
de teamă să nu te mai am pe piele,
în realitatea imediată.
nu-mi mai ajunge doar să te visez.
te fur timpului,
strâng buzele să nu-ți pierd urma,
să nu-ți uit numele în mine
și să-l simt al meu,
ca și când nu ai fi fost niciodată 
altceva decât parte din mine

20121209225937femeie-goala-citind-o-carte-linga-ceas.jpg1

4 comentarii

Din categoria Blog

4 răspunsuri la „Să nu-ți uit numele în mine

  1. multumesc pentru secundele de fumos!

  2. Raluca

    Eu îți mulțumesc pentru lectură! 🙂

  3. florinon

    Interesante imagini… mi-a placut.

Lasă un răspuns

