Lecţie despre imaginaţie

Noaptea e cel mai fericit moment al zilei.
mă visez fluture în loc de monstru
şi plutesc spre lumi ce nu seamănă a iad.
poposesc pe fiecare floare cu iz de copilărie,
mă oglindesc în apa cu formă de cer
să fotografiez raiul. în mişcare. mi-e teamă
de zori, de revenirea monstrului de care fug toţi.
în realitatea mea sunt mii de fluturi;
stau cuminţi, prietenoşi la fereastra închipuirii.
în noaptea mea, nu sunt niciodată singur.
mi-e teamă de trezirea simţurilor mele;
urăsc lumina. oriunde mă uit,
afară, pe flori sau în mine,
văd doar omizi

4 comentarii

Din categoria Blog

4 răspunsuri la „Lecţie despre imaginaţie

  1. Multumesc pentru aceasta LECTIE DE IMAGINATIE !!
    „Noaptea e cel mai fericit moment al zilei./ mă visez fluture … ”
    Eu, oriunde si oricand, am depasit stadiul de omida:
    M-AM DECLARAT PE VECI FLUTURE !

  2. Raluca

    ♥ ♥ ♥

  3. Johnd717

    butenafine solubility eebeaakdgbae

  4. Johnf553

    Every weekend i used to pay a visit this website, for the reason that i wish for enjoyment, for the reason dkgdckkgfkeb

Lasă un răspuns

