Înainte să mă iubeşti, uită-mă

Uită-mă înainte de primăvară,
cât ochii-ţi pot vedea şi altceva;
chipul meu iernatic,
buze ce-mping spre păcat,
icoană sculptată pe retina ta.
uită-mă până să ceri îndurare
pământului, să se despice
sub tălpile-ţi goale şi să te ia.
de laşi timpul să alunece, ai grijă
privirea-ţi se va tulbura,
mă vei vedea mereu, în vis şi după moarte,
prezentul tău continuu – reflexia mea.
nu există remediu împotrivă-mi,
totuşi, străinule, tu nu mai ai cum
a mă uita.

5 comentarii

Din categoria Străinului

5 răspunsuri la „Înainte să mă iubeşti, uită-mă

  1. **…totuşi, străinule, tu nu mai ai cum a mă uita **

    Şi pentru mine, poemele străinului rămân de neuitat !
    Îţi mulţumesc Raluca pentru acest frumos poem ! 🙂

  2. foarte mult mi a placut…foarte mult..paote daca mi permiti voi expune postul tau pe bogul meu, specificand sursa binenteles!

  3. Raluca

    Cu drag 🙂

  4. Catalin

    Nu vreau, nu pot sa te uit
    Fecioara, icoana sculptata
    Cu chip iernatic…
    Pamantul
    Imi va ierta talpile goale
    Neinghitindu-ma, lasandu-ma
    Sa iti vad mereu buzele
    Ce ma imping spre pacat …
    Nu pot sa te uit fecioara,
    Sunt reflexia ta !
    Nu vreau sa te uit fecioara !
    Harazit fiindu-mi
    Prezent continuu a-ti fi…
    Asa cum nici tu
    Nu ai cum, nu te poti opri
    Sa ma cauti, dorindu-ma
    Sau sa ma doresti, cautandu-ma
    Dintotdeauna … iubindu-ma
    Fecioara ..

Lasă un răspuns

