Ochelari

Când mi se face frică
îi cer ochelari pământului
poate am să văd moartea
cu alţi ochi.
de fiecare dată când am murit,
o mare neagră
mi se aşeza în faţă.
nu ştiu de ce acum e diferit,
să fie oare vina străbunicului
care mi-a împrumutat ochelarii?

Un comentariu

Din categoria Locul unde îngerii aţipesc

Un răspuns la „Ochelari

  1. „Moartea nu vine niciodata cu varsta, ci odata cu uitarea.” G G Marquez
    „Viata este precum o melodie frumoasa, numai versurile sunt o incurcatura.” H C Andersen
    Poemul e minunat si cu multe subtilitati :
    „Când mi se face frică
    îi cer ochelari pământului
    poate am să văd moartea
    cu alţi ochi.”
    MULTUMESC, RALUCA!!
    Cu admiratie 🙂

Lasă un răspuns

