Lecţie despre zâmbet

Nu luăm nimic cu noi dincolo.
nici casele pe care
nu reuşim să le plătim
într-o viaţă, uneori nici în două.
nici maşinile care ne trimit direct
în alte realităţi şi nu la destinaţia aşteptată,
nici banii pentru care unii
ridică altare şi-şi aşteaptă prietenii
să le admire seifurile.
tot ce luăm cu noi dincolo
sunt zâmbetele.
pe patul din urmă, nu ne amintim
ce funcţie am avut, de la ce firme
ne-am îmbrăcat sau în ce maşini
ne-am arătat bogăţia.
ne amintim câte suflete ne-au zâmbit.
ţie când ţi s-a zâmbit ultima dată?

6 comentarii

Din categoria Blog

6 răspunsuri la „Lecţie despre zâmbet

  1. Lenuta Enache

    Remarcabila lectie despre viata !
    Poate de aceea ar fi bine ca, atunci cand ne intalnim cu un apropiat, sa-i zambim, zambetul nu costa e terapie!
    Multumesc Raluca 🙂

  2. Raluca

    Eu vă mulţumesc pentru aprecieri 🙂
    Da, zâmbetul nu costă, cred că e singurul medicament care vindecă în mod gratuit. El şi iubirea. 🙂

  3. Tudor

    Nu stiu cat te mai increzi in zambete in ziua de azi. Eu unul nu mai deosebesc zambetele de ranjete.

  4. Raluca

    Eu mă încred doar în zâmbetele din colţul ochilor. 🙂

  5. Tudor

    Sunt incluse si in ranjete.

  6. Raluca

    Eu nu am văzut zâmbetul din colţul ochiului şi în rânjete. 🙂

Lasă un răspuns

