De câte ori te scriu, te şterg

Acum un sfert de veac,
un stilou şi o carte
m-au fascinat, erau pe-o tavă
şi le-am furat.
le ţineam, strâns la piept,
ca şi cum erau firul
ce mă leagă de viaţă.
am început să scriu,
să curgă cerneala,
paginile au prins suflet,
cum se adună tristeţile
pe frunte.
de-o vreme, nu pot întoarce fila,
parcă sunt Ana zidită în ea,
mâinile nu reuşesc să o mişte
nici înainte, nici înapoi,
ceas ce-a uitat ora.
un singur cuvânt chinuie albul.
te şterg, tată,
să pot da pagina,
bine că am ales atunci
şi radiera

4 comentarii

Din categoria Locul unde îngerii aţipesc

4 răspunsuri la „De câte ori te scriu, te şterg

  1. joc c-un mort.

    de câte ori îţi scriu numele
    îl tai cu linii-ngroşate până se jumuleşte fila
    te despoi, te disec
    îţi scot inima,
    mă simt semizeu

    îmi place să-te descriu în poeme
    să te-nchid după gratii
    să nu-mi mai ieşi din minte în veci

    îţi sunt sfârşit, aşa cum ţi-am fost şi-nceput.
    aici ne iubim în fiecare vineri
    ne spălăm unul pe altul
    şi uităm să mai fim

    jucăm ruleta rusească, câştigi întotdeauna
    mi s-a luat să te omor, iubite.
    un mort cu ochi frumoşi, în care văd doar ce vrea eu

  2. Pingback: Joc c-un mort « Bianca Dobrescu

  3. …,,un mort cu ochi frumosi”…excelenta poezia…imi place cum transmiti acea stare a femeii usor meditative ….mie una imi serveste drept reper in a nu ma mai simti singura care simte asa ceva fata de contrapartea…el:)
    multa inspiratie si in viitor:)

  4. 19trandafiri

    😀

Lasă un răspuns

