Să nu căutăm vinovaţii

Nu, nu-s genul care să caute vinovaţi,
sunt obiectivă când e vorba de mine,
tu ştii lucrul ăsta cel mai bine,
probabil ochii şi durerea-s ca ai mamei,
greşelile şi teama de viaţă
ţi le-am tras la indigo.
da, tată, despre tine vorbesc
şi nu, între noi nu e o relaţie puternică,
de-ar fi aşa, poatel, n-ar fi invizibilă,
nu mă refer acum, ci în ani.
tată, tată, ai să regreţi că te numeşti aşa,
când ai să vezi de ce trage iadul de tine
şi eu nu văd ce s-ar fi putut simţi

6 comentarii

Din categoria Locul unde îngerii aţipesc

6 răspunsuri la „Să nu căutăm vinovaţii

  1. Este trist, tu cel putin iti cunosti tatal;
    Pe tatal meu nu l-am vazut niciodata!

  2. Cine pastreaza în el durerea si rancuna, nu poate decât sa-si faca rau singur. Nu spun sa ierti, dar trebuie întoarsa pagina, ca sa poti scrie alta mai frumoasa dupa gustul tau. E numai parerea mea…

  3. 19trandafiri

    Domnule Manoliu, îmi pare extrem de rău, dar în acelaşi timp mă bucur. Poate dacă ar fi fost altfel, nu aţi fi fost acelaşi om sensibil 🙂

    Se iartă uşor, domnule Carol, de uitat se uită greu. Paginile se întorc, uneori de la sine.

    Chiar eram curioasă ce reacţii vor provoca poezioarele astea 3 😀

  4. Citecs cu mult interes poezioarele acestea !
    Multumesc pentru raspuns, o zi frumoasa !!!

  5. pagina e intoarsa numai atunci cand amintirea a devenit ceva pe care-l punem undeva intr-un sertaras al memoriei si-l inchidem fara sa ne roada.

  6. 19trandafiri

    Domnule Manoliu, mă bucur mult! 🙂

    Domnule Carol, mi-aţi dat o idee de poezioară 😀

Lasă un răspuns

