Femeie

Nu crezi decât în mine şi în moarte.
eu nu cred în nimic în afară de mine.
aduc mulţumiri că m-am născut femeie,
le cunosc sufletele semenelor mele
ştiu cum stau la pândă,
cu măr roşu în priviri.
femeia doare mai mult decât trecerea,
nimiceşte trup şi suflet cu un zâmbet.
cu moartea ne naştem în vene
aşteptăm o viaţă
să ne lăsăm sufletul liber,
să păşească peste poduri.
femeia-i vrăjmaş de temut,
amăgeşte pe oricine-i iese-n cale,
nimic nu o reţine
să-şi ducă la bun sfârşit
planul secret,
pe îndelete, ferită de priviri,
aidoma unei rugăciuni.
sunt femeie, străinule, sunt femeie,
nu mi-ai ghici ruga
niciodată

5 comentarii

Din categoria Străinului

5 răspunsuri la „Femeie

  1. Imi place poemul tau, mai ales primul rand!:)
    Iti doresc o seara frumoasa si linistita!:*

  2. Da… femeile sunt toate astea si mult mai mult. Ce ar fi lumea si viata noastra a barbatilor, fara ele ? Faci o descriere romantica si realista in acelasi timp. Toate cuvintele sunt la locul lor, ca si ideile care reies direc sau raman ascunse în sufletul unei femei. Mersi Raluca.

  3. 19trandafiri

    Vă mulţumesc pentru aprecieri… 🙂

  4. Impresionant….
    Nu sunt femeie, dar am destule prietene care mi-au spus ce ai scris tu acolo…clar, cu alte cuvinte…
    Nu pot sa nu remarc..”nimiceşte trup şi suflet cu un zâmbet”…ei dah…aici…pot spune ca ai perfecta dreptate…ador privirea si zambetul la o femeie..(si iti reamintesc de provocare)..
    Frumos…fosrte frumos acest poem…insa ceva imi spune ca aici e vorba de talent..nu cred ca te regasesc pe undeva…ma obisnuisem cu asta in ultimele poeme..

  5. 19trandafiri

    Mă regăsesc şi în poezioara asta, să ştii 🙂

Lasă un răspuns

