Ideea

În fiecare vis al tău despre mine
apar peşti morţi pe malul mării
tot nu-nţelegi
de ce nu mai vezi verde nicăieri
cafeaua e mereu amară
sau pescăruşii te ignoră.
m-ai alungat, străinule,
sunt umană şi reală,
e singura mea vină.
m-ai depărtat
când mi-ai simţit intensitatea
focul şi ideea de a fi,
străinule,
nu mă poţi nega,
destinul
e scris
în literele tale

Un comentariu

Din categoria Străinului

Un răspuns la „Ideea

  1. Mai intarzii, dar trec in fiecare zi sa-mi iau portia de poezie!
    Este frumos la tine, si daca imi permiti, am sa mai vin.
    Te imbratisez cu drag si iti doresc o zi frumoasa!:))
    ~Manoliu

Lasă un răspuns

