Despre noi, străinule

Sub orice formă m-ai căuta,
ştiu, tu nu te poţi abţine
să vezi ce gând iau azi cu mine,
deşi ţi-ai promis jocul ăsta,
te voi recunoaşte,
străinule.
pe oriunde treci
e mirosul literelor tale
pe care, de teamă
să nu-mi tulburi apele
să nu-ţi strivească verdele privirea,
le ţii ascunse.
ştiu chemarea de la începutul lumii,
când eu muream în mare,
prinsă în alge şi noroi
şi tu m-ai salvat.
Nu e de ajuns.
m-ai otrăvit din nou.
noi e acum în adânc de mare
tu tot mă cauţi,
eu…

Un comentariu

Din categoria Străinului

Un răspuns la „Despre noi, străinule

  1. sunt in ceatza; oare trebuie sa sterg iar gandurile?
    Am sa sterg iar tot si am sa plec pe mare dincolo de orizontul privirii 🙂

Lasă un răspuns

